מתי עדיף טיפול תרופתי בלבד?
- 26 באפר׳
- זמן קריאה 1 דקות
טיפול תרופתי הוא בסיס הטיפול במחלת לב כלילית, ולעיתים הוא גם הטיפול העיקרי.

עדיפות לטיפול תרופתי בלבד קיימת לרוב כאשר:
אין התקף לב חריף, התסמינים נשלטים, אין איסכמיה משמעותית בבדיקות, או כאשר הסיכון מהתערבות גבוה מהתועלת הצפויה.
המטרה היא התאמה אישית: לא לכל מטופל אותו פתרון.





תגובות